יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

16/9/2017 מ- Genova לאגמים בצפון מערב איטליה ומה שבניהם.

כהרגלי...השכמתי קום, השעה 06:00, קראתי קצת ויצאתי לחפש כוס קפה של בוקר , אבל יש קצת בעיה למצוא כוס קפה ביום שבת בבוקר...אבל גם זה בנמצא, לא רחוק מהמלון במרחק של 200 מטר מצאתי את מבוקשי, בית קפה קטן ובו גם מאפיה שלא היתה מביישת שום רשת מאפים ובתי קפה בארץ...התיישבתי, שתיתי קפה, קראתי קצת את המוספים של סופ"ש בארץ (דרך האינטרנט) ונהנתי סתם ככה לשבת ולהרהר, בשעה 08:00 שבתי למלון, רעייתי שתחייה כבר השכימה, ירדנו לאכול ארוחת בוקר, עלינו לחדר וארזנו את המזוודות...ויצאנו לדרך לכיוון "מילאנו" לא לפני שאנחנו עושים סיבוב קטן ב-...ניחשתם , Decathlon  (שבמקרה החנות נמצאת ק"מ וחצי מהמלון בו העברנו את הלילה), נכנסנו ולא מצאנו את מבוקשנו...תדלקנו, עלינו על האוטוסטרדה ל"מילאנו"...
שעתיים וחצי של נסיעה עם עצירה אחת לקפה ומאפה ובדרך אנחנו כבר מתכננים להיכן לנסוע לטייל...בחרנו להתמקד בחלק המערבי של האגמים בין Lago Maggiore  ל - Lago d'orta  הקרוב לש"ת הבינל"א כך שנוכל לנצל את רוב שעות היום לטיול לפני הטיסה לארץ.
בדרך ויתרנו על הנסיעה המהירה באוטוסטרדה וירדנו לדרך משנה המקבילה לדרך המהירה...יש נוף, אז עצרנו לצלם:

כוורות של דבורים
היות ועברנו לדרך משנית ו"קצת" התעכבנו, הבטן התחילה לשיר את "שיר הרעב" ולכן חיפשנו לנו מקום לאכול צהרים..אבל השעה כבר היתה 14:30 !
אז עשינו מעשה שאותו אנחנו זוכרים לטובה מ"הטיול הגדול" לארה"ב וקנדה...חיפשנו "סופרמרקט" גדול ובו מעדניה, מצאנו אחד שכזה (Via Brigata Alpina Taurinense, 1, 28078 Romagnano Sesia NO, Itali)  ושמו ב"ישראל": "Bennet" דרומית לעיירה Romagnano Sesia  וכמו שאתם יכולים לראות הצטיידנו בארוחת צהרים ויצאנו לנו לחפש מקום בטבע לאכול אותה.

כיוונו את ה GPS לנקודה שנראת לנו משקיפה על Lago D'orta , עלינו לכיוון הישוב Ameno  ושם על גשר שעובר מעל מסילת הרכבת התיישבנו לאכול את ארוחת הצהרים...בצל העצים ונוף האגם

בשלב זה גם חיפשנו מקום לינה באיזור ומצאנו לא רחוק מהמקום בו היינו בישוב Armeno חדר שמחירו היה סביר והמקום בתמונות ניראה מבטיח אבל לא היו חוד"ע בכלל (הפתרון לתעלומה ניתן בהמשך)
הלכנו על זה...הזמנו ויצאנו לעבר המלון כי כבר עייפנו מהנסיעה ורצינו קצת לנוח לאחר הנסיעה הארוכה מ- Genova.
הגענו למרכז הכפר, החננו את הרכב בחניה ויצאנו לחפש את בית המלון שעפ"י ה - GPS וה- Waze , נמצא ממש ב"מרכז הכפר"...שאלנו בבית הקפה והם אמרו לנו שזה כאן (מימין לבית הקפה), הכניסה למקום נראת כמו כניסה לבית רגיל...אבל בפנים...
 ניתן לתמונות לדבר:

המלון היה פעם בית ספר לימודי כמורה ונזירות, בחודש האחרון (בחודש אוג' 2017) פתח את שעריו כבית הארחה לסמינרים בתחומי האומנות ומלון בוטיק (וזו הסיבה שלא היו חוד"ע ב - Booking).
ביקשנו חדר הפונה לכיוון הגן ולא לכביש...והסתבר שכל החדרים פונים לגן והחלונות עם זיגוג משולש, כך שלא נשמע שום קול בתוך החדר, החדר עצמו ממוזג וחדר הרחצה גדול מאד, אין טלוויזיה (לא הפריע לנו).
פרקנו את המזוודות...לבית המלון יש כניסה עם רכב מסביב אבל להגיע לקומה השניה עם מזוודות יש רק אפשרות אחת וזו המעלית הנמצאת בקצה המבנה...קצת הליכה אבל לא נורא בכלל.
התארגנו בחדר, נחנו קצת ובשעה 18:00 יצאנו להסתובב קצת בכפר ואח"כ נכנסנו לרכב ונסענו לאכול ארוחת ערב בעיר השוכנת צפונית Omegna על חוף האגם.
הנסיעה לעיר לוקחת כ- רבע שעה, בדרך יש שני סיבובים שרק רכב אחד יכול לעבור בהם בו"ז...שימו לב לכך בעקר ביום (בלילה רואים את אורות הרכב שבא ממולכם...)

הגענו לעיר, נעשה קריר...הטמ"פ צנחה ל- 12 מעלות (צלסיוס), חיפשנו מקום לאכול...נכנסנו למסעדה/פיצריה (Lungolago Gramsci, 11, 28887 Omegna VB)
, Tomdor התיישבנו, מדברים רק איטלקית...התפריט היה כתוב גם באנגלית כך שיכלנו להזמין, ולמרות שהמקום היה הומה אדם, תוך רבע שעה הגיעו המנות לשולחן...אכלנו שבענו היה טעים...לא השתהנו ושבנו לחדרנו החמים במלון...מחר מזג האוויר אמור להתבהר...!